Nu tänkte jag göra det simpla, skapa mig en egen speldagbok. Har ju fram tills nu snyltat på Eddie Hitler. Som tidigare så kommer mina picks vara endast inom sporten speedway.
Vem är performance då, lite mer ingående? 24 år gammal, uppväxt och bosatt i Småland. Kanske inte så lustigt att jag fick smak för just denna sporten tidigt då med så många framgångsrika lag runtom i regionen. Har rekat speedway i snart fyra år med mycket gott resultat de tre första säsongerna. Denna säsong har det dock gått lite väl knackigt men det ska nog ordna upp sig så att jag hamnar på den gröna sidan även i år när sista heatet är avslutat i höstmörkret på ovalerna runtom i världen.
Tack vare mitt brinnande intresse för just speedway, så kan jag förarna utan och innan numera. Jag har goda kontakter som förser mig med tillräcklig information för att kunna göra ett bra jobb och stabila bedömningar på de spelen jag väljer att reka.
Bookies som används till mitt rekande är följande, nämner bara de absolut vanligast förekommande: Expekt, Unibet, Nordicbet, Bet365, Bwin, Ladbrokes, Betsson, Svenskaspel, Betsafe. Förekommer i vissa fall även andra.
Under säsongen har jag valt att reka från Elite League & Knockout Cup (England), Ekstraliga (Polen), Elitserien & Allsvenskan (Sverige), Danish Speedway League (Danmark), Grand Prix (Internationellt) och diverse olika fristående tävlingar. Från och med nästa säsong kommer jag slopa Polen helt då det gått alltför dåligt där två säsonger i rad nu och inrikta mig på England, Sverige, Grand Prix + diverse fristående tävlingar.
Min unitsnivå ligger på 1-10u och mina stats följer ni på lättaste sätt under min avatar.
Till sist, om ni undrar något så är det fritt fram att bara ösa ur sig. Har inga riktiga regler jag vill sätta upp om att inte skriva dittan och inte skriva dattan. Feel free helt enkelt.
Nu slår vi in den sista spiken under den återstående delen av speedwaysäsongen och hoppas jag kan uppnå ett godkänt resultat för denna säsong som vi snart lägger i arkivet.
BOL!