Visa ett inlägg
Gammal 2019-10-16, 15:38   #11
AmaerildeRimfrost
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sputnik2012 Visa inlägg
Som jag nämnde kan du använda alla nummer utom nollan med tramssystemet :-)

Min åsikt är den omvända, hur ofta träffar du rätt om du spelar endast ett nummer, du vinner knappas en gång 1 av 37 vilket du borde.
Men sådana resonemang blir sanna efter miljon tals simulationer och kan knappast relatera till verkligheten och en spelares lagda spel under en livstid.
Det är ju löjligt resonemang.

Utan låt oss säga att du lägger till lite element av LOTTO och låter alla nummer träffa utom ett.
Vi vet att ett nummer kan sova 400 gånger utan att slå in och under varje runda med 37 nummer så är det alltid flera nummer som sover.
Det ändrar inte oddsen 1 i 37 och dom kvarstår, men vi leker lite LOTTO ...
Har aldrig hört talas om att alla nummer träffat en gång var under en komplett runda av 37 utfall.
Det skulle vara en historisk händelse.

Då kan man ju leka med tanken att varje gång samtiliga nummer har träffats så spelar man det sovande numret en gång.
Sedan väljer man ut en ny runda efter samtliga nummer träffats eller börjar om med ett nytt bord.

Det finns ingen edge eller positiv förväntan med sådan förfarande, men kan man spelar Stryktips och Lotto samt köpa Triss, så kan man leka med roulette och tramssystem :-)

Man kan även halvera metoden och vinna en halv unit 0.5 :-) endast online med la partage ...

MVH
Alla utfall under en "komplett 37-runda" är historiska utfall. Du kommer få leta länge innan du hittar en sådan rad!

Jag spelar hellre nr 19 och hoppas gå plus enbart på det numret än att riskera 143 marker för att vinna 1!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat