Spel 16.10
Spel 16.10
Gårdagen blev 1-2, då båda NHL-spelen förlorade. Philadelphia fick inte alls igång målskyttet, och Winnipeg fick bara till två mål mot Arizona. Spelar idag överspel från 2 olika matcher.
NBA Preseason
Oklahoma City Thunder - Memphis Grizzlies
Spel 1: över 215 poäng
Odds: 1.91 (William Hill) kl 02:00
Spel 2: Oklahoma team över 110.5 poäng
Odds: 1.92 (Unibet)
Spel 3: Memphis team över 106.5 poäng
Odds: 1.92 (Unibet)
Jag väljer här att spela 3 överspel i matchen mellan Thunder och Grizzlies. Två lag som trendar åt highscoring matcher, både inbördes och i diverse situationer.
Grizzlies är 6-1 över totalen efter en 10+ poäng förlust hemma.
Grizzlies är 5-1 över totalen med en dags vila.
Thunder är 4-1 över totalen efter en 10+ poäng förlust.
Man är 7-2 över totalen de 9 senaste inbördesmötena.
NHL
Washington Capitals - Toronto Maple Leafs
Spel 1: över 6.5 mål (inklusive övertid)
Odds: 1.83 (Unibet) Kl 01:00
Spel 2: Washington team över 3 mål
Odds: 1.75 (Unibet) fulltid
Spel 3: Toronto team över 3 mål (inklusive övertid)
Odds: 1.80 (Unibet)
Jag spelar alltså tre överspel här också. Mycket eftersom dessa två lag spelar en mycjet fartfylld ishockey, och för att vi har två lite orutinerade målvakter inatt. Washington förlorade senast hemma mot Colorado, och jag tror det blir full fart framåt. Dock brukar det straffa sig lite bakåt, och med ett fartfyllt lag som Toronto borde dom också kunna få till mål här.
Ilya Samsonov startar i mål för Capitals, en ung orutinerad målvakt som jag tror får svårt mot Torontos kraftiga offensiv.
Michael Hutchinson förväntas starta i mål för Maple Leafs. Hutchinson släppte till 4 mål på 10 minuter i lördags. Jag har svårt att se hur han skall skaka av sig detta då han möter ett taggat Capitals på bortaplan.
Det var allt för idag!
Lycka till!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|