Visa ett inlägg
Gammal 2010-09-29, 09:40   #455
Stekel

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Gårdagens resultat

Life Is Life varken fungerade eller var startsnabb nog med nya balansen, medan O.F.V.Dream till slut gick och vann loppet.

Nightmare Merci stred som väntat mot Goop i början och fick krypa ner i rygg, tvillingen satt sedan till fina 8.53. Att det var dagens triolopp tänkte jag inte på så jag missade tyvärr gladoddset 352ggr där, hoppas någon av er satte den.

Night Lie Star startgalopperade men hade ändå gott om krafter kvar som bakom bland annat Elvira E, efter att de båda körts invändigt. Nu ser raden lite mindre smickrande till nästa gång och den går upp på listan!

Lou Di Palio körde till spets och drog i ett stenhårt tempo (10/14/14). Slutade till sist oplacerad men höll bra och stannade inte förrän 100m före mål. Jag behåller Lou på bevakningslistan efter den insatsen!

Lunch Dannero

Idag ser jag inget jätteupphetsande på lunchen. Förutsättningarna i första och sista V4-loppet pekar på skräll och Bergh har bra favoriter i de andra två. Det är lite lockande att ta två spikar och två helgarderingar på V4, men det blir å andra sidan ganska dålig utväxling på det. Halvgardering med alla under 25% istället är nog klokare då, radpriset borde komma ner i 70-80 rader på det.

V64

Har inte läst på så mycket än, men spontant tycker jag nog att:

Ludde borde ha bra chans att ta hem båda uttagningarna till Europa-derbyt.
Benskins är en bra chansspik som vinner om han behagar gå felfritt i DD-1
Sista loppet står mellan Main Kronos, om han spetsar, och de bästa tilläggshästarna som står bra inne propmässigt.

Återkommer senare med mer tankar och spel till kvällens omgång.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat