Ämne: V64 Umåker
Visa ett inlägg
Gammal 2019-10-20, 10:36   #100
AmaerildeRimfrost
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 124

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
För V65 bör du tänka över det hela ett varv till.

Jämför vad ett gäng av dina system "skulle ha gett" på lite olika utfall med V6 resp V65. Det blir inga "x2" för total vinst utan snarare "x1.25" eller liknande.

Uppsidan är förvånansvärt liten ( när den ens finns ).


För V64 gäller "nästan alltid V6 förutom enstaka undantag".

För V65 gäller nästan aldrig V6 och de få ggr det eventuellt är rätt läge för det så är det bara marginellt.


För V6-val per rad i reduceringsprogram gäller att det blir ultratrubbigt om man använder Jokersystemet eller HPT eller vilket som helst annat program än ett enda. ( BT! )
På mindre system där du vid full pott får väldigt få femmor är det dumt att köra V65 ifall du jagar några tusenlappar bara menar jag. Stora system bör köras V65 däremot även om det bara är "några" tusenlappar som gäller.

Dock är det en sak jag undrar över. Många gånger så ger fem rätt ungefär 1/30 av vad sex rätt ger och jag tyckte mig se ett mönster. Men som igår så är det en diff på nästan 100 gånger och det har varit rätt stort glapp tycker jag nu på slutet de gånger jag tittat extra noga. Kan det ha att göra med att raden är relativt svår och det är stora system som träffar och som sen sjöar hem x antal femmor? Samtidigt tycker jag att det borde vara få system som träffar endast femmor när det är så svåra rader...

Jag blir helt enkelt inte klok på det där med V65. Tycker mig se en förändring men det kan ju vara utstickare som samlas inom kortare intervall...
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat