Visa ett inlägg
Gammal 2019-10-20, 12:36   #6
AmaerildeRimfrost

AmaerildeRimfrosts avatar

Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 242

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Istället för att helgardera andra avdelningen (som det ser ut nu) så plockar jag med 4 och 6 i förta också. Björn upp på nr 6 känns stekhett även om hästen normalt inte ska ha chans. Nr 4 tror jag har tillräckligt med kapacitet för att vara en av de som kan skrälla rejält här. Stort schas på Redéns häst iaf.

Visst, den vann senast och det såg lätt ut. Tiden imponerade inte speciellt även om banan såg lite halvtung ut men då drabbar det oftare hästarna på innerspår. Dels får den nog svrt att svara spets och sen ska den alltså förvandlas än mer till det här loppet? Enda chansen för seger för den där hemska 70%+ är om den hittar ut, släpps till ledningen och sen vill ingen tävla. Men hur stor chans är det?

I Svampen har jag det svårt. Just nu lägger jag äggen hos Nordström. Spika Björn är ett alternativ men spår 12? Hur känns det? Visst, hellre spår 12 till 4% än en favorit till 45% men nu har vi faktiskt en skräll på framspår. Rädd jag gör det lite för svårt men tycker jag imponerats av den hittills. Borde ta spets. Sayonara kanske får överta och då är det nog godnatt. Favoriten får det nog tufft från spår 8. Hellre Björns häst då.

Känns jäkligt bra just nu. Men hade så klart gärna haft en tre hästar i Svampen också

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat