Visa ett inlägg
Gammal 2010-09-29, 19:00   #457
Stekel

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Det gick bra på lunchen då både tvillingen och platsspelen gick in klockrent, hoppas någon hängde med. Enjoy Scott ledde hela loppet, men stannade tyvärr 100 kvar. Lite surt att man inte plockade V4 också, missade att Blue April gick barfota annars hade jag nog dubblat med den och tagit det på 144 rader.

Jag tycker det är lite svårt att hitta bra odds idag, men dessa har jag liite feeling för i alla fall.

V Joke Face 1.65
-Ganska lågt vinnarodds kan man tycka när det ändå är ganska tufft emot, men hästen är riktigt jäva bra! Jag tror att man kan tjäna lite på att spela ATG-oddset, kan nog bli uppemot 2ggr pengarna där.

V Benskins 4.00
-Har lagt bort mycket pengar i karriären på galopper. Stallet låter uppåt och jag tror han bara vinner om han går felfritt idag. Bakom är det ganska tunt och mycket svårare än strecken antyder, ska man spela system kan det vara en bra idé att helgardera loppet.

En streckvärd häst är April Tooma i V64-4 med rejäl kuskförstärkning idag, riktigt bortglömd på 12%! Överstreckad är Trotteur i sista som idag möter lite värre motstånd än han klarar av och dessutom ska tränaren beordra kusken att köra "snällt".
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat