Visa ett inlägg
Gammal 2019-10-24, 12:27   #92
abborre

Reg.datum: dec 2012
Sharp$: 4464
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hoola Visa inlägg
ATG Live: "Untersteiner: ”Perfekta förutsättningar”
- 9 Superbopp E.T. (V86-5) kämpar väl och är en härlig liten krigare. Han vinner ju inte så ofta men han gör fina dagsverk hela tiden, säger Peter Untersteiner.
- 2 Global Wireless (V86-7/DD-1) har perfekta förutsättningar. Hon har vunnit sina flesta lopp på kort och startsnabb är hon. Jag har inte riktigt koll på konkurrenterna men plan a är att köra i ledningen och så får vi se hur långt det räcker. Hon borde vara den av mina två med hetast chans."

De frågade inte ens om Mellby Guard!!!

Skoglund i studion med en efterhandare: den gick för första gången med norskt huvudlag (tror jag han sa...)
Varför får inte JAG veta det före loppen???
– 2 Global Wireless (V86-7) är en bra sprinter har hon visat. Hon fick bra läge nu och ser bra ut i träningen. Jag tror hon kommer gå bra och ambitionen är att köra i ledningen. Det blir barfota runt om, norskt huvudlag och jänkarvagn som senast.

– 6 Mellby Guard (V86-7) går jämna och bra lopp hela tiden. Nu blir det första gången med norskt huvudlag och han är med och hugger där framme varje gång. Däremot är han bara medium ut så det är lite vingelrisk. Det blir barfota fram och vanlig vagn som senast

Peters hemsida,att nu blir det NORSKT första gången o han sa det också när dom frågade i sändningen plus att han tyckte det inte skilde så mycket mellan hästarna så jag förstår inte kritiken. Stod dessutom i travronden att så skulle vara fallet Gäller bara lyssna o läsa
abborre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat