Citat:
Ursprungligen postat av tino
Kul! Vad har du för ROI denna månad eller för en längre period? Skulle vara roligt om du bokförde dina spel i ett Spreadsheet då du uppenbarligen är duktig på trav och placerar relativt många spel!
|
Inget att skryta med, jag läcker som ett såll. Läcker inte i det avseendet att jag går back, men att jag har så mycket sämre resultat än jag kan prestera om jag var bättre på BRM, skar ner på impulsspel och lät bli en del av de onödiga systemspel jag lägger. 52k omsatt och 59.5k vunnet på ATG-kontot i september, det är den klart högsta omsättningen för året. Jag satt och kikade på historiken precis häromdagen och insåg att jag måste ta en rejäl funderare på det här med betsize, allmän spelidé och kassahantering om jag inte ska gula vid en dålig period.
Jag kommer inte att göra ett spreadsheet för alla spel, men jag kan tänka mig att göra ett i stil med KP's "Banken", en sådan borde jag kunna garantera ett positivt resultat på över tid. Dagboken har hjälpt mig en del på vägen att tänka igenom mina spel innan jag lägger dem, och ett spreadsheet kanske skulle vara en kul grej att lägga till. Jag är ju på gång att göra mig en sajt där jag ska lägga några noga utvalda tips per dag och det vore väl bra att kunna visa ett bra resultat svart på vitt innan uppstart av den.