Kortfattad V75-genomgång.
1) Jag spikade Vincent AS senast och gör det igen om allt ser bra ut. Perfekta förutsättningar med bra bana och distans. Gillar att koppla grepp om omgången direkt där de flesta garderar.
2) En treåring som favorit mot äldre hästar på V75 och den garderas.
3) Giant Shadow verkar vara något extra. Svårt att säga hur bra, men här lär han få allt gratis och det är bara att rätta in sig i ledet.
4) Key Mom spikas av många. Spårtrappa, ston och lärlingar!!! Självklar gardering.
5) Känns som att det här loppet blir det avgörande. Jag är inne på att singla Rushmore Face på S&S. Kolgjinis brukar ta med sig någon seger hem från hemmabanan. Det är dock inte helt klart att det lyckas. Många spikar Comanche Moon och det är inte heller helt fel, om det scenariot lyckas. Jag tror dock Adrian håller ut Adiago Trot och utan gunga så bör han då vinna.
6) Tre hästar ska man komma långt med. Normalt sett så vinner Ringostarr, men det låter inte helt övertygande hur mycket man vill tävla med honom idag.
7) Ad Hoc är också en häst som många spikar idag. Det gör inte jag, utan garderar upp loppet. Maggie Cash står jag över. Fyraårigt sto. Hon smyger invändigt och hoppas på lucka.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|