Visa ett inlägg
Gammal 2019-10-28, 21:11   #36
Basse

Reg.datum: mar 2012
Sharp$: 30288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
DD Funderingar

Avd1:

Jag tror 3 Picasso spetsar, men risken är att man släpper till favoriten 6 Miss Sober.
Har ingen direkt känsla för Miss Sober som inte går bfro och kanske man sparar hovarna för någon viktigare uppgift framöver.
Picasso kan vinna även från rygg ledare också.

Måste dock ha med min följehäst 5 Rafiki Fri som alltid avslutar bra. Farlig med rätt resa .

Avd2:

9 Leonas Sami är TT:s , Travimperiets och vår egen Coolmanrivers drag i avslutningen.
Har synat den och visst är det nästagångskänsla på Leonas Sami!
Behöver nog hjälp av bra resa .

3 Optimus Prime är helt borttappad. Har gått bra i samtliga sina 3 senaste starter. Kan skrälla med rätt lopp.

Mitt dubbelförslag är 2 troliga och 2 roliga

Avd1) 3,5 - de troliga
Avd2) 3,9 - de roliga

Just nu står de dubblarna i 30 ggr som lägst och 93ggr som högst, vilket ger 7,5ggr insatsen som lägst på det totala spelet och upp till 15ggr med maxträff!

Känns som ett vettigt chansspel på DD som sitter oftare än en gång på 6-7 i alla fall?

Fan jag tror det har gått en förbannelse över när jag postar förhandare

Jag dansar hem V4 från sydafrika idag t.ex. ( gjort 2 spel) V4 Sydafrika och V4 Eskilstuna. Spiken på Eskilstuna sitter .... då öppnar jag käften...

”Grabbar jag har allax2x7 kvar på V4, och så här tror jag på DD”

Resultat.

Där jag har alla på V4 vinner favoriten - mitt DD tips blir tokfel då loppet körs tvärt om mot vad jag har räknat med

Har varit så ett tag- det har faktiskt gått ganska bra på de egna spelen ett tag men när jag försöker dela med mig av drag går det helt åt skogen- allt blir fel i loppen.

Det är nog en slump men det vore ju roligare om ett par tips här i trådarna gick åt rätt håll också.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
coolmanriver (+55)
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat