Dagens bästa spel anser jag vara på
Lille borta mot Gent, sänkts en del nu men minns fortfarande till runt 2.10. Spelvärt ner till 2.00 enligt mig.
Gent förlorade i förra omgången mot Levski Sofia med 3-2, Levski som blev utspelade mot AIK i råsunda. Minns även för ett par säsonger sen när Kalmar piskade Gent med 4-0, och de verkade inte ha blivit mycket bättre av det jag såg förra veckan.
En annat intressant spel är
Young Boys hemma mot Getafe. Young Boys har visat sig väldigt hemmastarkt samtidigt som man är mindre bra på bortamark. Slog (och spelade ut) Tottenham hemma i CL-kvalet med 3-2. Getafe däremot har haft problem, i kvalet slog man knappt cypriotiska Apoel Nicosia i förlängning. Förra omgången hade man problem hemma mot Odense. Runt 2.65 på Young Boys hemma känns spelvärt.
Dessa är de spelen jag tror mest på, sedan finns spelvärde även på Juventus +0 till 4.50, så den spelas. Även en slant på +0.5 och raka 2an pga spelvärdet. Även Sevilla +0.5 runt 1.85 på deras 100:e europacupmatch. Dortmund är i bra form, men Sevilla har klart bättre spelare och kan mycket väl även vinna ikväll. Stuttgart borta mot Odense är också intressant. Stuttgart har en del bra spelare som Cacau, Camoranesi, Molinaro, Kuzmanovic och Pogrebnyak. Ska man vidare måste man slå lag som Odense, samtidigt som Odense inte har mycket att hämta i Europa League känns det som.
Dessa är mina spel för kvällen, lycka till