Visa ett inlägg
Gammal 2019-10-31, 15:48   #15
Sputnik2012
 
Sputnik2012s avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 711
Sharp$: 2706


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

patte om du vill lära dig VB (visual ballisitics) så krävs visa grundkunskaper.

1) Du måste memorera roulette hjulets alla nummer och kunna rabbla upp dom fram och baklänges
Jag har en metod som tar en till två veckor att bemästra

2) Du måste kunna bedöma avståndet från referens nummer till slutligt resultat inom loppet av en sekund eller mindre (distance) för att kunna avgöra offset (vilket sektion bollen landar oftast = vanligaste avståndet/distance
Jag har en metod som tar en vecka att lära sig med punkt 1 ovan

3) Nu kan du lära dig olika metoder för av bedöma bollens och rotorns hastighet

Du kommer ha No More Bets runt 4 5 6 varv innan bollen landar i ett nummer/sektion
Innan dess ska du förutsäga i vilken vanligaste avståndet är och i vilken del av hjulet bollen kommer landa innan den gör det ...

Skickar material om grunderna om det är vad du vill lära dig.

Om du vill samla data och hitta hjul med defekter genom att använda ljusreflektioner för att urskilja defekter i ett roulette hjul, kallas även defect spotting ...
Hittar du en defekt så kommer visa nummer att favoriseras av en fysisk anledning och inte slumpen.

Med ditt exempel i den tidigare tråden är, gamblers fallacy, oavsett hur många gånger ett nummer har träffats så har det 1 i 37 att träffa igen.

Det finns en metod som gjorts i samarbete med Edward Thorp och Laruance Scott som blev en komplett spel-modell och analys av roulette nummer som är en del av slumpmässig fluktion och nummer som kan verifieras att inte vara av slumpen och fluktion utan sanna favoriserade nummer som har en sann bias.

Men den metoden tänker jag inte släppa fören du visar att du är fanatiskt intresserad och beredd att lägga ned den tid det krävs, såsom Laruance Scott en gång sa, av 1000 som försöker så kommer 1 att lyckas.

Det betyder att jag ger dig grunderna och visar du framsteg, så kan du få ta del av något som är endast för en ytterst liten skara personer inom Advantage Världen.

MVH

EDIT: nämner detta så det inte blir något missförstånd, Laurance Scott hade haft diskussioner med Edward Thorp och ur och från dom diskussionerna kom Laurance Scott fram till visa slutsatser som resultera i att bli en fullvärdig spel modell, exakt så var det och blev det ...

Senast redigerad av Sputnik2012 den 2019-10-31 klockan 16:16.
Sputnik2012 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat