Spel 1.11
Spel 1.11
Okej dag igår då det blev 3-1. Arizona får till hela 25 poäng mot 49ers, Appalachian State - Georgia Southern går precis över totalen då den landar på 45 poäng. Baylor - W.Virginia var inte i närheten då det bara blev 31 poäng. NHL matchen mellan Vegas och Canadiens går också klart över totalen då Canadiens vann med 5-4 efter övertid. Det blir bara ett spel idag från NBA:
1. NBA
Sacramento Kings - Utah Jazz: över 102.5 poäng i första halvlek
Odds: 1.91 (Bethard) kl 03:00
Jag väljer här att spela över 102.5 poäng i första halvlek. Jag har sett en trend i Sacramentos spelstil som skiljer sig ganska mycket.
Mycket ofta går Sacramento ut mycket hårt i inledningen av sina matcher, för att sedan sakta ner i andra halvlek. Tittar vi på skillnaden mellan första och andra halvlek skiljer det mycket. Kings snittar 56 poäng i första halvlek, medan man bara gör ca 43 poäng i andra halvlek av matcherna.
Utah snittar ungefär lika i båda, runt 51 poäng. Utah har också varit mycket lyckosamma mot Sacramento borta, då man de tre senaste mötena fått till hela 121 poäng i snitt.
Men detta spel ser jag värde i främst eftersom Sacramento verkar spela på just detta sättet, och för att totalen här är mycket låg.
Det var allt för idag!
Lycka till!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
|