Visa ett inlägg
Gammal 2019-11-01, 06:42   #821
maximalvinst

Reg.datum: dec 2015
Sharp$: 12577

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Spel 1.11

Spel 1.11

Okej dag igår då det blev 3-1. Arizona får till hela 25 poäng mot 49ers, Appalachian State - Georgia Southern går precis över totalen då den landar på 45 poäng. Baylor - W.Virginia var inte i närheten då det bara blev 31 poäng. NHL matchen mellan Vegas och Canadiens går också klart över totalen då Canadiens vann med 5-4 efter övertid. Det blir bara ett spel idag från NBA:

1. NBA
Sacramento Kings - Utah Jazz: över 102.5 poäng i första halvlek
Odds: 1.91 (Bethard) kl 03:00

Jag väljer här att spela över 102.5 poäng i första halvlek. Jag har sett en trend i Sacramentos spelstil som skiljer sig ganska mycket.

Mycket ofta går Sacramento ut mycket hårt i inledningen av sina matcher, för att sedan sakta ner i andra halvlek. Tittar vi på skillnaden mellan första och andra halvlek skiljer det mycket. Kings snittar 56 poäng i första halvlek, medan man bara gör ca 43 poäng i andra halvlek av matcherna.

Utah snittar ungefär lika i båda, runt 51 poäng. Utah har också varit mycket lyckosamma mot Sacramento borta, då man de tre senaste mötena fått till hela 121 poäng i snitt.

Men detta spel ser jag värde i främst eftersom Sacramento verkar spela på just detta sättet, och för att totalen här är mycket låg.

Det var allt för idag!
Lycka till!
maximalvinst är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat