Visa ett inlägg
Gammal 2019-11-02, 20:17   #163
HuBBaBuBBa

HuBBaBuBBas avatar

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Frågan är om nån kan sätta upp tempot?
Ser ut som att Björn kanske får rygg ledaren.. Sen händer väl inte så mycket.
Vi har ju lill-Ludde med som kanske får för sig något. Det är Global U i så fall som ska gör något för att försöka fälla favoriten. Och hur känner Kontio gentemot Nurmos i en final.
Ural är ju favorit nu för att han vann sist. Den var andrahandare sist på hemmaplan.
Nu är det Solvalla och finaler. Körning väntar. Något säger mig att den förlorar.
Och något säger mig att Mellby Free inte har sin toppform kvar men Björn känner ju Mellby bättre än Örjan och som typ 80%are sist så va det väl givet att den skulle torska.
När alla tror att det handlar om 2 ekipage så vinner ett tredje-fjärde och Global Upper Style sitter ju i rygg ledaren här och har toppform. 10 Hevin Boko är ju superskrällen i loppet men tror att den får lite svårt från bakspår ändå.

Björn favorit från spår 12 i en final.... hmm. Fick det serverat senast. Om jag läser det rätt så tror jag att 2 eller 4 sitter i spets och 5 får ta dödens Wrekless MM kan döda allihopa och han laddar va som går och det ser ut att kunna bli körning här som gynnar Goop och han påstår att detta är hans bästa chans.

I fjärde avd kommer jag enbart låsa på 1 Beartime och 4 Ibra Boko. Spets och rygg ledaren.

Denna gång tror jag inte Macelleria vinner och tar bort den från systemet.
Sen tror jag Globaltrustworthy leder från start till mål. Aldrig lika kul att lira Fredrik B Larsson som favorit.
Klockren analys med lite tveksamhet kring 12an som vann trots läget.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat