Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa
Samma sak gäller en viss Stefan Persson. Har slutat ödsla streck på den filuren nu och det visar sig vara rätt varje gång. Men igår på v4 Halmstad så tog jag med honom när han körde Johans andra häst i avd 2 men det visade sig oxå va ett bortkastat streck. Men jag tänkte att ett v4 lopp på Halmstad kan jag sträcka mig till. Men icke sa nicke.
Erik Adielsson håller på att träda in i den kategorin oxå enligt mig. Kör verkligen inte lika bra längre som han en gång gjorde. Man han står högre i kurs än Stefan Persson och Steen Juul gör x100 i bok fortfarande och då har jag ändå ledsnat lite på han.
|
I min bok är det inte seriöst att jämföra SP med SJ på det sättet. Och absolut inte EA med dessa två.
EA kör inte lika bra....hästar....som han gjort genom åren. Och inte lika mycket heller.
SJ har som sagt satt dit Elitloppslördags-V75-vinnare i vad som än så länge är modern tid. Däremot är Jeppe Juul en återfalls-lallare som man ska akta sig för.
Men det är ju tur att inte alla tycker samma och likadan om allt. Annars skulle vi varken ha ett diskussionsforum eller totalisatorspel.