Visa ett inlägg
Gammal 2010-09-30, 23:31   #1096
eddieh
 
eddiehs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3 266
Sharp$: 1732

No Brakes
Stats: 302 - 276 - 12
ROI: 116.75%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av speedmagic Visa inlägg
Till att börja med, Bees har +12, Eddie.

Vidare, de som får/kan ta Kennetts heat är följande: Pawlicki, Bridger, Barker, Sweetman och Harris. Hittar bara den sistnämnde rätt på måndag så blir han svårstoppad, då om han får sex heat vilket jag förmodar att han kommer få så ser jag det bara som en ren fördel att köra R/R för Kennett. Barker skiner också i sina bästa stunder, Pawlicki har varit riktigt bra på reserven samt Bridger nu i första finalen.

Kan bli nog så svårt att hämta in -12 trots allt, kanske ännu svårare än om Kennett varit med om man tar med och ser ur alla aspekter. Dessutom ska du ha i åtanke att Bees har två triumfkort på hand via de två TACTICALS som de kan ta till vid -10-underläge i matchen. Du kommer väl ihåg att det var just det som avgjorde till Peterboroughs fördel när de tog hem EL-titeln tidigare?

Hur som helst kommer det bli en nagelbitare på måndag kväll och jag kommer inte för allt i världen missa den matchen! Kommer bli superjämnt men jag sitter trots allt väldigt nöjd med Bees 2.50 med detta utgångsläge och ler faktiskt lite mer nu när Kennett inte kommer vara med.
12 poäng (host host) korrigerat.

Ja det här kommer att bli en riktig thriller.Du vet att jag också var inne på att Bees kunde skrälla innan finalen,men jag valde att avstå spel.Därför så väljer jag nu istället att plocka Poole.Tycker nog att Coventry borde vunnit klarare i måndags med tanke på matchbilden.Man hade ju preparerat en bana som avsiktligt skulle missgynna bortalaget,och det gjorde det också.Mitt hjärta hoppas dock på Coventry,det har alltid varit lite av ett favoritlag,för mig.

Spännande blir det anyway.

Senast redigerad av eddieh den 2010-09-30 klockan 23:42.
eddieh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat