Visa ett inlägg
Gammal 2019-11-05, 15:45   #11
AmaerildeRimfrost

AmaerildeRimfrosts avatar

Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 242

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dahle Visa inlägg
Köpte några, kör hårt.
Vill inte blanda mig, men tänkte bara om du tar en titt på loppet den 23/8 där Pucks B och Global M möttes.
Men hur du än gör på systemet så har du min stöd.
Mvh Dahle
Gått igenom några olika lopp nu som de olika hästarna startat i. Ska dock gå igenom än mer noga för att se startsnabbhet etc.

Det lilla jag kunde utläsa är ju att just i det specifika loppet den 23/8 så verkar dels inte Eriks häst ha utvecklats lika mycket samt så var kanske inte formen på topp heller. Fick ett rätt snällt lopp och borde väl plockat lite på upploppet, dock tappade den i stort inget. Ledaren (vinnaren) såg dock fin ut men då kom den till spets.

Nu gynnas den ju rätt mycket av att den blivit nedstruken från sjunde till sjätte. hade den haft sjunde så hade den varit iskall menar jag. Dock inte säker på att den tar sig förbi Eriks ändå även om denne inte är så jäkla startsnabb. Därför är det intressant att se hur övriga där inne öppnar. Eriks häst har ju hittills i sina fyra starter inte haft spets. Tveksamt om den når dit i dag antar jag men kan den inte bli släppt om den kommer först?

Det klarnar väl under eftermiddagen antar jag!

EDIT: Det som oroar (eller hjälper?) är ju att två andra andelsspel här har spik på nr 5 i andra Haha!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av AmaerildeRimfrost den 2019-11-05 klockan 15:48.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat