Visa ett inlägg
Gammal 2019-11-05, 21:50   #8
smoking05

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 3146
Standard

Jag förstår man blir frustrerad När vi missar. Att hästar galopperar händer och kommer hända igen storfavoriter eller inte! Generellt tycker jag utan att peka ut nån speciell person att det är rätt mycket gnäll på dom som tippar. Man får privata Pm hur man ska lägga upp det osv. Om man ska spika största favoriten eller inte bestämmer jag personligen först efter värmningar och info . Om jag ska spela V64 eller inte avgör jag oftast efter jag bestämt hur jag ska lägga upp systemet. Att folk köper andelar fast man skrivit slutsåld och tagit bort länken är inte mycket att göra åt då det inte finns någon stäng knapp utom att lämna in eller sälja slut. Spikar man inte största favoriten och den brak vinner är det någon som gnäller om det också Vet inte hur det är för andra men själv har jag fru, två barn och man tjänar ju inga pengar på att lägga ut andelar heller samt att man har andra saker som är viktigare än om det råkar bli 22 andelar sålda fast man skrivit 20. Finns ju så många som lägger ut andelar att de måste ju vara bättre köpa andelar av någon man tycker gör rätt eller lägga ut andelar själv kanske än att reta sig och gnälla! Bara några tankar från min sida Och jag kommer nog fortsätta tippa på samma sätt som tidigare sen är det ju valfritt vara med eller inte Med vänlig hälsning,
smoking05 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat