Att dom ska bli utan jobb tror jag inte. Sedan ta en sådan som Lernå han jobbar ju redan med annat, han är hästägaransvarig hos Stall Båth. Och måste säga att han gör ett fantastiskt jobb. Har hästar hos lite olika tränare (Vi röstar varje år när en ny unghäst ska in i träning, och jag har en röst och frugan två, så inte ofta jag vinner och förstår inte varför)

och den bästa infon till hästägare tycker jag vi får från Stall Båth.
Håller med Viroid tror att misstaget var/är att dom skulle haft en mer varierad styrelse. Är ju ingen hemlighet att medielandskapet idag är något som inte är lätt att hitta rätt i.
Den ena stora koncernenen efter den andra går på knäna. Vi producerar själva en tidning som vi ger ut gratis till ca 60.000 läsare två ggr om året med arrangemang från restaurangen och reklam/info för produkter vi säljer. Och det kostar ca 200.000-300.000 för varje nummer.
Så förstår även jag att framtiden för media nog inte ligger i papperstidning, utan ligger på nätet. Så förstår dom "stora" tidningarna att dom sneglar mot bara vara på nätet, för besparingarna är stora. Och tror inte det är många år kvar innan papperstidningen är helt borta. Lite sorgligt tycker jag själv, som gillar att på helgen ligga i soffan och bläddra igenom alla tidningar man missat på veckan.