Visa ett inlägg
Gammal 2019-11-09, 09:22   #27
Trazan
 
Trazans avatar
 
Reg.datum: jan 2019
Inlägg: 63
Sharp$: 2550
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av valo Visa inlägg
Ja, fast om 29% står sig är det ett mycket bra spelvärde på den.
Lär nog snarare landa kring 45 % skulle jag tro. Det värde som alla hittat kommer vara ”long gone” vid spelstopp. Jag tycker han ska vara favorit men inte storfavorit, det finns ju en viss osäkerhet i honom.

I övrigt:

-Som flera påpekat, ta ställning eller måla på ytterligare i första. Jag säger fördel Man At Work.

-Milligan’s School är en favorit i fara. Formen är en aning dunkel men framför allt är det fel distans. Dreammoko kanske kan växla dem med den förmodade körningen? 5%.

-Polly Avenue är rätt favorit men har dragit på sig lite väl mycket streck än så länge. Ti Amo Face (5%) och Miss Silver (4%) är två härdade ston som bör duga bra i ett sånt här lopp. Vidare går tongångarna verkligen i dur kring Krakas.

-Femte är öppet. Mest feeling för Hurricane River, skulle kunna vara spets och slut. 17% är taget alla dagar i veckan.

-Whipped Eggs är såklart rätt favorit. Vill ändå vurma lite för Vikings Preacher som var grym i våras och nu har ett lopp i kroppen. Erik verkar vara inställd på ett betydligt mer offensivt upplägg än senast.

-Esprit Sisu var tanken när jag såg startlistan. Lär dock vankas svar invändigt då Lennartsson är påställd med Hazard Boko. Förstastrecket blir Linus Boy, gå in och kolla på sista 300m senast i comebacken om ni inte redan sett det.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+5)
Trazan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat