Visa ett inlägg
Gammal 2019-11-12, 14:02   #6
AmaerildeRimfrost

AmaerildeRimfrosts avatar

Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 242

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Systemet börjar arta sig nu! Som det ser ut nu ska en häst bort i tredje avdelningen och närmast till hands ligger nr 5!

Det finns dessvärre en del hästar med negativt värde som kunde vara intressanta att ha med i kombination med den förmodade spiken i första men det fanns för många goda karameller i syltburken så jag fick välja med förnuft. Det kanske gick mindre bra...

En annan sak som slog mig är att det egentligen borde vara toppenvärde på framför allt nr 10 i första men även nr 4 kan vara intressant där. Vinner någon av dessa är ju alla värdespelare - likt mig själv - på en öde ö och cyklar.

Funderar ifall jag ska lämna in tidigt eller vänta till sista minuten. Kan ju bli både rätt och fel där. Fördelen är ju att det blir mer information vad gäller oddsen på vår "spik". Dock känns det jobbigt att bara byta rakt av då vinstchansen ligger närmare 50%. Att då ta 10% känns inte bra med så många hästar!

En eventuell tänkbar spik är ju Eskimo Kisses i tredje! Reducerat hade ju varit att föredra

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat