Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa
jag har så otur med allt vad spel heter just nu... hela tiden.. man blir lite orkeslös när det gäller hästar som idag på v4n spricker i sista på typ 7 hästar för att man valde nån skitkusk före Jepson som skrällvann och 2000 kr blev v4 ... usch 
|
Jag känner med dig! Jobbigt när man kommer in i sådana perioder för ofta kan det påverka ens framtida spel i feghet etc också!
Själv "fegade" jag ju och gick på favoriten i första - trots att den inte varit ute på den här distansen. Jag fick lita på övriga - trots att det var en miljon hästar i loppet och alla andra skulle göra att det blir bra deg idag! hade den bara blivit streckad på över 50% så hade jag verkligen försökt hitta en annan lösning! Men många favoriter som är hårt betrodda inom galoppen står ju. Oftast i mindre fält dock. Så jag vet inte om beslutet var fel i grunden. I kombination med vinnaren i andra hade det väl inte gått att vinna några slantar alls i dag dock!
Bara för att det blir fel behöver det ju inte vara fel! Och man ska inte ändra tankesättet heller att bara för att det varit på ett visst sätt, och därmed spela likt det förslutna - utan hålla fast vid sin grundidé utan att ändra för mycket från den!
Blir väl att vi åkte på sex hästar i går och i dag åker jag väl på mitt egna med sex hästar