Citat:
Ursprungligen postat av ExtremtRik
Du lade nog ut för sent!?
Har den erfarenheten från V4 dagtid och australien morgon att det säljer bra om det läggs ut i tid.
Sen är ju verktyget för andelsspel hemskt och kan vara knepigt att veta långt innan hur stort system man vill spela...
V64 är kanske svårare i det att folk gärna spelar egna system men i galopp och australien känner de att det kvittar vem som tippar !?
Jag hejar på dig Bubba! Hoppas du får en fullträff framöver!
Edit: samtidigt förstår jag din poäng i detta inlägg: rata inte ett mindre smartare andelssystem bara för att musklerna är små penningmässigt!
Instämmer.
|
Tack! Kul att höra och tar jag 8-9 hästar så kör jag alla istället eller som Amaerilde sa .. "ta bort dom tre mest streckade i så fall om man nu tror på skräll där"
Rätt förnuftigt när man tar så många för det är ju där man spekulerar att det kan hända någonting och vill ju verkligen inte att dom tre mest betrodda ska vinna ändå. Logiskt.
Ville ju göra ett stort system men va sent ute och det fick bli ett 6krs andelsspel.
Hade ju endast fått 1 femma på det för att jag började gardera sista i stället och chansspikade 4 i fjärde som ändå blev tvåa där Kaj skrällvann... hade runt 6 hästar i sista och borde ha spikat Nurmos bästa chans såklart i sista och haft 6 hästar i 4e. Hade heltäckt i tredje och det va 3,4 som skulle heltäckas.. i lägsta klassen så helt enligt regelboken.