Visa ett inlägg
Gammal 2019-11-13, 15:06   #90
AmaerildeRimfrost
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 124

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
hade vi kört tillsammans som jag frågade så hade det suttit för du hade inte fått plocka bort 2an i andra på 18 hästar och mitt lås först där va ju 2 och 8 för nummerserien du vet... vinner en skräll nu så är det ju kul... kan bli ensam på 288 kr .. suck
Ensam är nästan omöjligt med nr 5 i tredje även om vissa chanser finns så klart! Nu är det fyra hästar som ger 5K eller mer (max 10K) och det blir isf mellan 3 och sex vinnare. Övriga ekipage ger inte värst bra betalt! Helt okej för att plussa i längden men men...

Jag gör gärna system tillsammans men då måste det finnas en tydlig tanke från början som bägge köper och sen får en bara måla på hej vilt efter det typ

Ska för många (två är iofs gränsen) in och peta på ett system så blir det oftast för många kompromisser! Men vet man vilken/vilka man ska spika eller var man ska gå mot favoriten eller låsa etc så är det starten och sen kan man välja någon häst var och efter det streckar en klart
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat