Visa ett inlägg
Gammal 2019-11-13, 23:20   #5
patte
 
Reg.datum: aug 2012
Inlägg: 224
Sharp$: 534
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av anre24 Visa inlägg
Okej, jag provade för några månader sedan att betala ut till ett annat konto via Trustly och de annullerade uttaget eftersom det inte var samma konto jag hade satt in med.

Har du polisanmält?
Precis så tänkte jag också. Hur fan kan de skicka pengarna till någon annans konto. Sånt brukar de ju vara noga med. Två gånger dessutom!

Nu har jag i varje fall fått en del av pengarna. Jag fick de pengar som skurken tagit ut. Men jag saknar fortfarande några tusen eftersom jag hade levande spel som gick in som skurken hade cashat out och gjort uttag på.

Dessutom och det låter otroligt, hade skurken spelat bort en del av mina pengar på slot som jag inte fått tillbaka. Hur fan kan skurken spela slot, och för 4 till 8 kronor per snurr.?

Tycker slotspelandet mer talar för att det är någon som på grund av något märkligt fel råkat komma in på mitt konto. Alltså en vanlig slotspelare som upptäckte..oj, vad pengar det var här då. Sen hade det ju också försökt sättas in pengar från denna som tagit ut. Kan ju ha varit för att kunna ta ut till samma konto sen, men insättningarna hade ju misslyckats...hmmm
patte är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat