Visa ett inlägg
Gammal 2019-11-14, 19:23   #829
maximalvinst

Reg.datum: dec 2015
Sharp$: 12575

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

NCAAF och NFL

Veckans NCAAF och NFL kommer hit!

Jag har redovisat endast överspel hittills i mitt sheat, men i fortsättningen kommer jag också att spela moneyline och ATS spel där jag hittar värde. Totalspelen fortsätter jag med som vanligt, dvs överspel.
Men ibland ifall jag ser värde på ml och ATS spel tycker jag att det är onödigt att lämna bort.

1. NCAAF-dubbel (köpta linor)
Northwestern Wildcats - Massachusetts Minutemen: Massachusetts +48
Odds: 1.40 (Unibet) 16.11 kl 18:00

Auburn Tigers - Georgia Bulldogs: över 33.5 poäng
Odds: 1.38 (Unibet) 16.11 kl 21:30

Totalt odds: 1.93

Jag ser stort värde i denna dubbel. Northwestern och Massachusetts har båda dåliga records denna säsong. När vi köper upp poängen till 48 på Massachusetts känns spelet riktigt starkt.

UMass är 1-9 denna säsong, medan Wildcats är 1-8. UMass har ett uruselt försvar, men Northwestern har inget riktigt bra anfallsspel heller. Wildcats snittar bara ca 13 poäng på hemmaplan medan UMass också snittar runt 13 poäng på bortaplan.

När vi har två riktigt dåliga lag tycker jag alltid det finns värde på underdogen. 48 poäng är mycket, och UMass har de 10 senaste matcherna endast förlorat 1 match med mer än 48 poäng.

Överspelet mellan Auburn och Georgia känns bra när vi köper ner totalen till 33.5 poäng. Dessa lag har väl inte varit riktiga highscoring teams, men desto mer värde på överspelet.

Dessa båda lagen passerar ändå denna total tillräckligt ofta. Man har de 10 senaste inbördesmötena och individuellt totalt passerat 33 poäng i 24 av 30 matcher. Detta ger hela 80% och 1.25 i odds.

Totalen ligger på 40.5 poäng, och den har aldrig varit så här låg de senaste 10 matcherna för dessa lag. 33 poäng skall man kunna passera här.

Senast redigerad av maximalvinst den 2019-11-14 klockan 19:28.
maximalvinst är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat