Visa ett inlägg
Gammal 2010-10-02, 14:21   #7
Stall 4

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 4126

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av pjaer Visa inlägg
Någong gång måste det vara premiär på postandet, och det blev visst nu.
Vad har ni för tankar inför dagens lopp?
Jag har velat hela morgonen om jag ska gardera i guld eller spika antingen Calamara Donna eller Intoxicated. Lutar just nu åt en spik på Donnan. Vad tror folket om det?
I övrigt så gör jag som resten av Sverige och spikar Mathilde.
Känns som att Pinepower Rose i sista kan skrälla till det lite om allt går vägen.

Sen en fråga bara. Ni som spelar olika recuderade spel. Vad brukar ni ha för maxgräns när det gäller %en? Spelar ni aldrig över 60, 65, 70% reducerat eller hur gör ni?
Skulle aldrig falla mig in att spela reducerat. I travet tjänar du inget på det. Säg att du får in de du har feeling för och sen spricker. Hur roligt är det.
Spik + 2 utgång är bäst (två kuponger) eller max 2 av 3 om du ska göra någon reducering.
Vikta % är rena lotteriet typ omtalade Joker-systemet. Vad ger det? Inte ett skit köp en Harry-boy. Tänk på att ett helgarderat lopp är ett otippat lopp mao. du har inte tippat det. Det finns alltid hästar att plocka bort. Hittar du sk. experter som har alla kusar så dra öronen åt dej. LOOOSERS. De har bara löst sin tippar uppgift utan att tippat det loppet.

Raka system = raka puckar
Stall 4 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat