Botaniserar på bet365...
Hittar inget odds som lockar väldigt i första avdelningen.
Piraten till 2,65 är taget! Bästa hästen med toppspår och ljummet motstånd och dessutom nu den absoluta favoritårstiden.
Tar Dragon Powerfly till 11ggr också. Täta starter nu som brukar funka rätt bra för Berghs hästar. Kapacitet en bit över klassen och det är ju ett skitlopp.
Jag nyper Peat Chimney till 8ggr. 7 vinster senaste 11 starterna (3 galopper, 1 plump). Annars finns många fina odds här!
Funderade på Musique D'inverne till 5ggr men 4,50 på plats för On Stage Indika är nog bättre! Bra läge och kommer sitta bra till.
Stonetastic 4ggr är taget! Det är en riktig flygmaskin det där, kolla igenom lopparkivet! Stenklar felfri och om inte Örjan får för sig att köra sig fast.
6ggr på Nyhet är ok trots bakspår.
Svårt att säga vilket odds som är bäst i sista, favoriten med 3*g i raden är löjligt hårt spelad. Jag tar Mama America till 17ggr tror jag. 6 vinster på 19 försök talar sitt tydliga språk och lägger iväg hyggligt bakom bilen. Lite ojämn och dunkel form men det fina oddset väger upp bra!