Visa ett inlägg
Gammal 2019-11-22, 09:37   #1
AmaerildeRimfrost
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 124

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

V65 Halmstad 12.30 (22/11) - 14 kronor andelen


https://www.atg.se/?sharedBet=true&c...f-9d496c22d70a

Hade inga planer på spel i dag men tyckte det fanns lite intressanta tankar hos mig när jag gick igenom loppen lite hastigt nu på morgonen.

Jag spikar med stor sannolikhet Enjoy the Game som jag spikade senast när den vann. Vore mumma ifall den håller sig kring 16-20%.

I avdelning tre som är låg klass över kort distans väljer jag att strecka fem bra nummer, nämligen 1-5 och hoppas det räcker. De borde få gynnsamma löpningar och förhoppningsvis sträcker någon av dem nosen först till ett fåtal procent.

Den femte avdelningen har jag just nu två hästar bara. Det kan komma att bli ytterligare en eller två ekipage som åker med här då jag i nuläget tycker favoriten har lite för mycket streck på sig även om vinstchansen känns hög. Av den anledningen tillsammans med övriga uppbyggnaden av systemet lämnar jag inte favoriten utanför.

De övriga tre loppen har jag inte hittat något intressant grepp om ännu. Möjligen väljer jag innerspåren i sista avdelningen likt jag gjorde i den tredje. I den fjärde avdelningen tror jag att någon av de mer betrodda vinner men vet inte vilka som är mest intressanta där ännu. Inledningen gör mig helt förvirrad och jag vet inte om favoriten är så mycket att hurra för, samtidigt hittar jag inte så mycket annat intressant där heller.

Bygger systemet för att få lite kraft i det. Tre avdelningar är i stort sett klara medan jag ska få ihop resterande också. Lämnas in sista kvarten innan spelstopp. Får se hur mycket jag lyssnar på de sista intervjuerna.

Jag tar minst 10% själv i systemet.

https://www.atg.se/?sharedBet=true&c...f-9d496c22d70a
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat