Visa ett inlägg
Gammal 2019-11-22, 10:30   #2
AmaerildeRimfrost
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 124

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Systemet börjar ta form.

I den första avdelningen har jag verkligen svårt att hitta något intressant med låga procent. Det känns som det kan bli lås på far och son där. Kanske inte den roligaste inledningen men hur mycket jag än studerar så känns övriga "chanslösa". Och att börja handplocka sådana man inte ser kan vinna är svårt. Enklare då att bara strecka på och hoppas få med en skräll. Men jag vill verkligen inte lägga sex streck i början då jag inte hittar något som talar för spår, kusk etc på något ekipage här i låg procent.

Lutar åt att spika andrahandsfavoriten Super Steve trots spår 10. Är ju inne på att det är två olika grupper här. De som är streckade och har chans och de som inte kan vinna om inte alla i andra gruppen gör bort sig. Så ska man då lägga fem streck för att vara säker på att hitta vinnaren? Normalt inte och speciellt inte här där jag ser minus på nr 8 Jaguar Zon till en början. Stefan Persson känns också långsökt även om jag tycker man ska se upp med hästar som kommer med en skrällseger i bagaget. Veijo har en intressant här men spår två i volt och med en Henna Halme som jag tycker underpresterar å det grövsta just nu. Återstår då nr 5 men med William Ekberg känns det ännu mindre hett än med Stefan Persson. Så gör jag något här så åker antagligen antingen 2 eller 3 med där det är jämnt skägg.

I den femte avdelningen har jag just nu fyra hästar och det känns som jag fått med de intressanta här. Möjligen kan mina reserver utmana men jag tror jag håller på de här fyra.

I den tredje avdelningen som jag nämnde ovan så kör jag på spår rakt av och hoppas det gäller i det här loppet. Två halvbetrodda och tre skrällar blir det då.

Spiken står fast i andra avdelningen, Enjoy the Game! Procenten är så tilltalande att det vore dumt att göra något annat. Den var riktigt fin senast och kommer den bara iväg skapligt här så bör chansen vara god.

Då återstår avslutningen! Rätt nöjd med de fyra som är streckade även om mina reserver där inte är helt borta, men finner lite för mycket minus för att de ska bli helt aktuella. Kanske tänker jag om här.

Oavsett så finns det plats för lite fler skrällar på kupongen. Jag ska se hur jag löser det bäst. Kanske blir det ett lås istället för spik på Super Steve. Ska jag lägga strecken sen i femte eller sjätte avdelningen?

Det börjar se bra ut åtminstone!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat