Visa ett inlägg
Gammal 2019-11-24, 13:24   #18
AmaerildeRimfrost

AmaerildeRimfrosts avatar

Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 242

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Viroid Visa inlägg
Som jag redan skrivit så är det ju en ganska smal pod med ett relativt litet antal lyssnar om vi jämför med de stora influencer-giganterna som kan leva på att älta sin skit framlänges och baklänges. Sådant smalt material kommer man nog få lära sig att betala för, det är enda sättet till att få det producerat i långa loppet.
Hur smala tror du inte de som började mina olika saker var? En liten krets börjar det oftast med och sen växer det ifall du är duktig och folk gillar det du gör. Pewdiepie som ett exempel hade inte en miljon följare när han startade!

Basshunter tog inte betalt för sin låt "Boten Anna" när han släppte den på nätet och skickade en länk till sin polare (eller exakt hur det gick till). Men vips spred sig det hela och han blev stor.

Möjligt att travpoddar aldrig kan bli stora. Men jag tror det isf snarare beror på att man ska betalt för sin sak när det är en reklam för ombudsspel.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat