Ämne: Boden ikväll
Visa ett inlägg
Gammal 2019-11-28, 21:16   #62
Frasse77
 
Frasse77s avatar
 
Reg.datum: jul 2015
Ort: Skövde
Inlägg: 438
Sharp$: 1249
Standard

Förstår om man spelar för att vinna x antal hundratusen/miljoner. Jag gör det också ibland, men oftast ser man ingen potential till det och då spelar jag för att få så många rätt som möjligt. Ger då raden en 1000 lapp så är jag lika nöjd för det om jag satsat en 100 lapp. I dagens samhälle att få 10X pengarna på knappt 2h är jäkligt bra enligt mig.

Kanske är jag en värdelös spelare som spelar för att få alla rätt även när jag inser det inte blir miljoner, men tack vare jag spelar så, behöver jag inte så ofta sätta in ngt på spelkontot. Och någon till några gånger om året brukar det även bli så jag kan bjuda frugan på någon resa till varmare breddgrader tack vare dessa enligt många "småutdelningarna" så dessa ska man inte förringa, och man får ju mycket spänning också !

Är ganska säker vill man tjäna stora pengar så är nog inte spel den rätta vägen och gå, utan finns mer säkra sätt tex att jobba hårt. Sedan finns det givetvis sådana som är otroligt skickliga på spel och tjänar bra på detta. Men att spekulera att det varje gång ska ge massor istället för att spela för att få alla rätt är enligt mig fel, om man inte har obegränsade ekonomiska resurser.

En vinst är alltid en vinst och varje krona extra du vinner är ju en vinst och små bäckar osv som ordspråket säger !
Frasse77 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat