Visa ett inlägg
Gammal 2019-11-30, 22:36   #265
Gotland
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 762
Sharp$: 9041
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Lite synd Hubba, att pojkarna här går och lägger sig så tidigt...bara du och jag(och ibland SO), som orkar lite längre...men deras små lekamer, har säkert fullt upp med allt möjligt...och så var det ju lördag också, ganska förståeligt egentligen...….
Nu må jag inte vara så värst aktiv i bland inläggen så här dags men helt allena är ni då inte här inne även om tävlingsdagen är över.

Och när det kommer till tyckande och tänkande om folk så försöker åtminstone jag ha en rätt öppen inställning till allt och alla...

Men det kanske inte uppfattas så?


Stämningen brukar vara rätt god även om det då och då kommer påhopp både till höger och vänster som behöver stävjas.

Om alla bara förstod att man som trav-/streckspelare OFTAST har fel så vore livet lite lättare. Det gäller bara att komma helt rätt på det lite då och då så rullar kulorna in i större utsträckning än de rullar ut. Både 2018 och 2019 visar positiva siffror i min bok även om det går lite långt mellan träffarna.

Men vi kämpar!


__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+10)
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat