Visa ett inlägg
Gammal 2019-12-01, 10:38   #24
HuBBaBuBBa
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Om man ska gå på barfotaförbud så kan man ju ta hästar som är van att gå med skor

Tror inte Nurmos hästar med undantag för AT är speciellt gynnade av detta.

Avd 1 Tycker att 5 och 8 är ett bra lås men 3an kanske inte är så dumt men nu med skor

Avd 2. 3 och 5 tycker jag är självklara

Avd 3. 5,8,12,13,14 är vana att gå med skor och är tänkbara vinnare i mina ögon där jag faktiskt håller 12 sist av dessa men den har form och toppkusk samt van att gå med skor.

Avd 4. 1an är van att gå med skor samt 6an oxå men jag håller 1an högre med en bättre kusk och va nära att slå Cesar FC sist. Borde vara dags för seger och det känns som att nån Eriksson kommer vinna detta lopp

Avd 5 Tänk på att Björns nu går med skor och hoppade sist... kan hända igen om han laddas för fullt och innerspår på Örebro är väl inte det bästa eller? Bästa hästen tvivlar jag inte på att det är med den avslutningen han gjorde sist men galopp är oroväckande såklart och då är loppet vidöppet där jag ändå håller 2 Rackham högst som är van att gå med skor och en stark häst och självklart 10an men skor bakspår kan ju ställa till det. 8an är en rolig skräll och även Björns andra häst 6 om det skulle galopperas lite hej vilt ... 3åringslopp ni vet. (4an med Kaj va betrodd sist men jag tyckte den travade dåligt och nu med skor)

Avd 6. 2,3,5,10,12 höjer sig där 10 och 12 har tjänat mest pengar och det kan bli körning där framme och vi såg ju vad som hände igår trots spetsbanan Gävle på kort i avd 1.

7 Nån spik måste ju hittas och då kan man gå på den efterlängtade 13 AT och få va med inför sista avd och jobba in Örjan och en välförtjänt vinst för AT.


Lite tankar

Dom som går med skor vanligtvis har ju enorm fördel.. kanske inte spelar nån roll på vissa men sånt måste man ju vet då.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5), jAnman (+5)

Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2019-12-01 klockan 10:41.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat