Gårdagen var mindre lyckad då varken Kamerun eller Modo lyckades ta tre poäng. Men nu är de nya tag, och ni som har ryggat från början har ändå gått plus en bra bit!
Nu till morgondagens spel:
Sydkorea - Lettland 1a 7,5 units (5%) Odds 1.80
Sydkorea, som under Guus Hiddinks ledning lyckades ta sig till semifinal i VM 2002, möter imorgon ett Lettland som inte imponerar.
Sydkorea har fina resultat de senaste matcherna, bland annat 0-0 mot Danmark och nu senast 2-0 vinst mot Finland. Lettland förlorade med 2-1, mot Honduras i sin senaste match för bara några dagar sen.
1an till 1.80 måste bara spelas!
Freibourg - Stuttgart 2a 5 units (3%) Odds 2.00
Ligans troligtvis sämsta hemma vs bortalag som möts imorgon, man har varsin seger, och Stuttgart har varit lite av ett fiasko den här säsongen, är bättre i grunden och Freibourg saknar en kille som blivit min favorit under AfrM, Mahmadou Idrissou från Kamerun.
Freiburg - Stuttgart Under 5 units (3%) Odds 1.87
Målsnålt luktar de lång väg.
Leksand - Mora 1a 7,5 units (5%) Odds 1.65
2 förluster mot Mora iår, tredje gången gillt, vinner enkelt hemma.
Pittsburgh - Washington ML 1a 5 units (3%) 2.03
Ryggar NHL Gambler på denna,har själv bra känsla, tror inte "Threeormore" som någon fyndigt hittat på, håller två raka matcher.
Förövrigt känns överspelet bra
Boston - Columbus rak 1a 5 units (3%) 1.85
Boston har imponerat stort på mig, vinner enkelt hemma!
San Jose - Anaheim Under 5,5 5 units (3%) 1,90
Två riktigt bra målvakter, två bra lag, tror på en mycket jämn och målsnål tillställning! Hoppas att någon är villig att jobba in denna med mig
Spelkassan: 95,635 units
Levande: 40 units
+/- : + 35,635 units
Spel: 340
Vinster: 19
Förluster: 14
Levande: 7
Hoppas på lite bättre lycka denna gången!
Lycka till!