Visa ett inlägg
Gammal 2019-12-04, 11:21   #1
Tompaloka
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 2
Sharp$: 7
Standard

GG.bet scammad, har pengar jag inte kan ta ut


Hej,

Lång historia kort:

Jag har spelat på GG.bet ett bra tag (är spärrad på svenska siter självmant) och har just nu 734 dollar jag ville ta ut. Från ingenstans efter flera år av spelande där ber de mig om bild på kontokort jag använt för att lägga in pengar.

Jag har använt Astropay cards, som är virtuella kreditkort. Problemet är att efter flera mailkonversationer med Astropay så säger de endast att när ett kort används, så försvinner det ur deras databas, därför kan jag inte få informationen jag behöver. Jag har printat dessa meddelanden till GG bets support som endast säger att "Om vi inte får information kommer vi inte kunna godkänna dina uppgifter". TROTS att jag skickat bilder där Astropay skriver att det är omöjligt.

Sedan vill de även ha kontoutdrag och otroligt mycket uppgifter om gamla kontokort som jag inte heller kan få ut via Swedbank.

Nu är jag så otroligt trött på detta, har hållt på i en vecka och försökt lösa detta.

Min fråga är nu om ni har några tips på hur man kan få över pengar till ett annat bet konto. Vill alltså förlora pengarna på det kontot och vinna på ett annat. Det blir ju jobbigt om jag råkar torska pengarna på det andra kontot och får allt på gg.bet...
Tompaloka är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat