Citat:
Ursprungligen postat av ab5
Känns som det luktar låg utdelning idag. Samtliga tre storfavoriter känns rätt svåra att fälla. Valleta bör väl runda det där gänget tämligen enkelt.. Marvelous tooma blir släppt till ledning? Borde nästan vara omöjligt för de på bakre volterna att nå ikapp 1an i kallblodsloppet så länge den går felfritt.
Blir gärna övertalad om det motsatta
|
Ja Valetta har jag landat på till slut också efter mycket fundering. Har aldrig riktigt gillat hästen nå vidare, men det är ju i den absoluta kulltoppen jag brukar spela emot den med framgång. Bara 10 hästar till start här och helt annat motstånd. Och Larsson som har en liten chans att hålla undan om han kör på klockan hör man mellan raderna har kastat in handduken redan på förhand. Nästan så jag får för mig att de snackat ihop sig till och med. Var på vippen att dubbla med Wordfeud, men det blir spik på favoriten här.
Marvellous Tooma gör jag ett litet försök att fälla ändå, ensam treåring osv. 76% är ju verkligen max vad en häst ska vara spelad till, då ska absolut inget tala emot.
Letar motbud till startvolten i kallblodsloppet, men jag är väl inne på din linje där. Dock ska man väl tänka på att det inte är sommarbana direkt så det bara är att springa på där framme. Och 40-hästarna är inte dåliga.