Nya Tag !
(fel spikval kostade halva potten senast med chans på helpott)
Skapar ett på två kuponger utskrivet system och ber därmed vänligen deltagare att köpa lika många andelar i de två lapparna.
(Baserat på erfarenhet borde detta sälja slut då det är postat fyra timmar innan start)
Tankar:
Behöver minst två skott, egentligen skulle man vilja spela ett riktigt utskrivet men två skott på vad jag tror blir chansspikar.
Då potten är begränsad och vi även begränsas av att skriva "babiansystem" så vill jag hålla ned insatsen för att hålla upp värdet på mina häst/spelval. Vi får leva med att få in det mer sällan men istället spelar vi mer lönsamma/spännande varianter långsiktigt.
240 eller 250 kronor per system är tanken, därav andelspriset 5 kr x 50 andelar.
Ofta lyckas jag pinpointa skrällarna åtminstone täcka in på förhållandevis få hästar och sen är grundtesen att galoppen är mer öppen än många(travspelare) tror, tex rider inte jockeysarna på samma sätt efter oddsindikator och på speedwaybana som kuskarna i travet på våra 1000-metersbanor.
(Att jag dristar mig till utskrivet andelsspel måste bero på något behov av uppmärksamhet, vad vet jag, det är roligare att vinna tillsammans!)
Välkomna!

tillsvidare är valda hästar bara för att markera de olika lapparna (1or på ena 2or på den andra).
lapp 1:
lapp 2:
*slutsålt. tack vänner!*
.