Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost
Jo, detta har varit uppe tidigare och jag håller med även den här gången. Dock! Jag anser att om man är spelläggare och tydligt skriver ut att X och Y blir spikar så är det väldigt irriterande när det sedan ändras och ingen av dessa spikas. Om det sen beror på dåliga nerver eller vad vet jag inte. Hjärnsläpp finns också. Här kan det gott gnällas tycker jag. För jag plockar sällan blinda andelar - då jag vill veta något om systemet! Alternativet är att jag verkligen vet att den som gör systemen alltid försöker få bra kraft i dessa.
|
Det får stå för andra.
Jag personligen brukar vara väldigt tydlig och skriva hurvida det är köpa grisen i säcken system kontra hur ev tankar går. Har man bestämt sig för en spik och flaggar ut den så ska den såklart bestå för att undvika ev förvirring.
Nu syftade jag väl inte på gnäll just Ang denna bit utan mer "besserwisser" stilen som en del har förmågan att besitta EFTER loppen är körda. Det stör mig nåt så in i helvete. Man är aldrig bättre än sin senaste förlust o vice versa, dra ett lopp i badkaret efter det är kört är jäkligt enkelt, då vore vi alla miljardärer här och aldrig behöva bry oss om nånting.