Visa ett inlägg
Gammal 2019-12-12, 01:14   #67
AmaerildeRimfrost

AmaerildeRimfrosts avatar

Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 242

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ab5 Visa inlägg
Som vanligt intressant att kika in på ATG tillsammans och se att de flesta bolag rullar samma spikar. T.ex alla som spikade i fjärde avdelningen valde manuzio Hannover o ingen captain my captain. Även intressant att Unibet öppnade oddset på manuzio till 8-9 ggr o hos ATG vid start gav det typ 2,70-2,90. Dock möjligt att den bara mordvunnit om den gått felfri. Så kritiserar inte de som valt den.

Får känslan av att på V86 är det ofta en draghäst i varje avdelning som "alla" snackar om. Till slut blir det nästan som att den redan vunnit innan starten gått. Kanske dags o börja spika avslagen i sann mikaels-anda. Är ju trots allt bra o ha rader som bryter bort majoriteten av tillsammans-lagen.

Säger inte att det är fel att gå rakt ut på ett skrik, men två skrikspikar ska man nog iaf undvika för att inte få katastrofalt underbetalda rader.
Jag kan bara tala för mig själv nu men jag hade Toddler och Manuzio som tidiga spikförslag. Manuzio har jag jagat nu och i dag var det perfekta förutsättningar. Att resterande del av Sverige sen hamnar på samma häst får jag ta bara här. Att ändra sig på en 17%-are skulle jag aldrig få för mig att göra. Toddler garderade jag dock upp då det kändes som den hade lite för mycket streck på sig och "alla" spikade den också.

Men jag håller med om att det blir masspsykos ibland. Det viktigaste är väl att inte sitta på samma spikar som de som multivarvar sina system Då kan det bli riktigt tråkigt på ensamraderna.

Mitt system ger drygt en miljon i dag i runda slängar ifall Manuzio vinner samt en av de två jag låste på i sjunde men dessvärre galopperade hela den här trion som jag gick kort på i de här två loppen. Frågan är varför man ska byta spikar om man nu tycker det är dundervärde på dessa?

Manuzio vinner det där loppet felfri utan några större problem!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat