Visa ett inlägg
Gammal 2019-12-12, 16:17   #10
AmaerildeRimfrost

AmaerildeRimfrosts avatar

Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 242

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bowery Visa inlägg
Det får stå för andra.
Jag personligen brukar vara väldigt tydlig och skriva hurvida det är köpa grisen i säcken system kontra hur ev tankar går. Har man bestämt sig för en spik och flaggar ut den så ska den såklart bestå för att undvika ev förvirring.

Nu syftade jag väl inte på gnäll just Ang denna bit utan mer "besserwisser" stilen som en del har förmågan att besitta EFTER loppen är körda. Det stör mig nåt så in i helvete. Man är aldrig bättre än sin senaste förlust o vice versa, dra ett lopp i badkaret efter det är kört är jäkligt enkelt, då vore vi alla miljardärer här och aldrig behöva bry oss om nånting.
Nej - det sista håller jag med om. Efteråt är det alltid enkelt att påpeka saker. Det har ju dock inget värde då Framstår mest som patetiskt. Dock kan man vara kritisk till uppbyggnad etc tycker jag - men vilka hästar i grunden som är valda bör man aldrig kommentera. Den som hade spikat nr 3 i sista på V86 igår hade ju framstått som ett geni i efterhand men hur ofta vinner den? De andra gångerna kan man ju inte dra ner byxorna på den som då spikade

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Bowery (+5)
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat