Visa ett inlägg
Gammal 2019-12-14, 20:02   #200
mackpeter

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Jag har väl knappast upprepat något? Du har mycket åsikter om vad som skett men jag ber dig istället komma med något som styrker det du tycker. Det är bara att citera och peka på vad det är du menar - för mig veterligen så skjuter du över målet gång på gång.

Och om du anser det vara upprepat att jag skrivit ett inlägg till dig angående favoriter etc och i dag citerade ett - enligt mig - komiskt inlägg att SO hade samma tankar som dig igen när det är oerhört mycket favoriter med på lapparna kan ju inte ses som upprepat. Det är väl två skilda personer... Och att någon blir förvånad är mer förvånande för mig.

Jag blir inte förvånad om jag spelar nummerserier ala HubbaBubba och det sen är liknande system gång på gång
Enligt mitt sätt att konstruera ett system skall alla favoriter streckas. Mitt bolagssystem har råd till det - men inte att missa (vilket du nyligen redovisade) en favorit.

Om du glömt tidigare veckor, där du nedsättande påpekat mina favoritrader må det vara ditt problem. Jag glömmer dem dock inte. Men om du tror, att jag ska leta genom arkiven och hålla upp byken framför dig, misstar du dig. Jag lägger hellre min energi på att analysera travlopp i framtiden än att munhuggas med en nedsättande moderator i detta forum.

Ursäkta - SUPER moderator - skall titeln vara.

Med detta blir det punkt för min del.

God Jul!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
asgaya3141 (+5)

Senast redigerad av mackpeter den 2019-12-14 klockan 20:08.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat