Visa ett inlägg
Gammal 2019-12-14, 20:24   #202
Dahle

Reg.datum: jun 2014
Sharp$: 22694
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Enligt mitt sätt att konstruera ett system skall alla favoriter streckas. Mitt bolagssystem har råd till det - men inte att missa (vilket du nyligen redovisade) en favorit.

Om du glömt tidigare veckor, där du nedsättande påpekat mina favoritrader må det vara ditt problem. Jag glömmer dem dock inte. Men om du tror, att jag ska leta genom arkiven och hålla upp byken framför dig, misstar du dig. Jag lägger hellre min energi på att analysera travlopp i framtiden än att munhuggas med en nedsättande moderator i detta forum.

Ursäkta - SUPER moderator - skall titeln vara.

Med detta blir det punkt för min del.

God Jul!
Ingen idé att reta upp sig på varann. Alla har vi olika sätt o se på loppet och tippa därefter. En del spelar mer favoritbetonat en del jagar skrällar och försöker fälla/lämna favoriter utanför systemet. Huvudsak är att man hjälps åt och försöker dela med sig idéerna. Det är därför vi hänger här på forumet eller hur?
Utgår jag från mig själv, så tar jag all kritik som positiv kritik. Jag blir inte bättre spelare om jag gör alltid som jag tycker och inte tar åt mig invändningar från andra spelare. För man är väl inte bättre än någon annan här.
Tror inte Rimfrost menar något illa, fast det kan låta så. Sen är du macken grym på att träffa rätt ofta. Var o en spelar efter egen plånbok.
Kom igen, vi jobbar tillsammans här för att vinna
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+50)
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat