Visa ett inlägg
Gammal 2019-12-18, 12:11   #21
Tirich

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 3039
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Det var den spontana känslan när jag kollade omgången. Vilka som sedan blir spikar återstår att se ikväll, men Gameboy är relativt startsnabb och bör kunna ta sig ut då det är lång distans, alternativt finns open strech. Au Pair Girl ska tydligen få svar av Westholm. Få se om han står för det. Keegan var första tanken då jag tycker att Peter låter väldigt nöjd med hästen, men efter att läst på en del så anses Johans häst vara bäst i loppet. Bägge osäkra, men motståndet verkar relativt svagt. Doctor har kanske inte den vassaste kusken i jollen, men är ute på rätt distans och har toppform. Sir Q.C. har inte startat sedan i juni och bör behöva loppet och då återstår Rafiki Fri som motbud. Doctor lär köras offensivt hur som helst och ska kunna få överta spets tycker jag.
Mja, Keegan Trot kan ju vara ett bra spikalternativ då känslan är att loppet blir dyrt att gardera.

DDZ som favorit bara måste man gardera, helt ospikbar, även om den kanske vinner med 100 meter

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Tirich är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat