Citat:
Ursprungligen postat av Dahle
Aura.S.L skreks ut näst sist på V75, skulle spöa Campo Bahia 
Sist var det passivt upplägg med tanke på galopp innan och man ville få en genomkörare till detta lopp. Avsluta mycket snabbt och det såg väldigt bra ut.
Bara hoppas den inte sticker iväg i % närmare lördag. Omgångens spik 
|
Håller med dig Dahle, springband och Adrian kanske till ok med kan bli spets efter en bit?
en annan spik är
nr 9 i avd1 såg finfin ut senast och Erik sa att han vann joggandes, Andre E säger att det är en av de bästa hästarna han kört, tar dem även från en lugn dödens... Spikar!
avd3. Tvilling om
2 Justise Ås kommer till spets och släpper till
Jairo kan det bli så enkelt? Justise ås trodde man ju skulle bli en elithäst men den har fortfarande inte blommat ut, kör Peter i spets nu tro eller släpper? Jairos årstid nu och möter ju trötta hästar så här års,
Baron Gift kanske är något snabbare ut än nr 3 första 50 och det kan må hända att Rickard placerar denna i spets. Passa för
Olle Rolls som såg lavad ut senast bakom Jairo, tappade lite fart in i sista sväng när jairo tog tag i luckan som uppenbarade sig, såg trångt ut men han hade troligen luckan. Passa även
nr 7 som tränare låter uppåt på, blir bike idag, har varit vanlig vagn på slutet, kan öppna och lägger kanske allt i en korg?
avd4.
Admant lägger jag etta i min lista, som hästen sätt ut på slutet, förvisso monte på slutet men gången innan dess stark som 3a har verkligen form och en kusk i storform kan bära frukt idag. Passar på att varna för
nr 4 som kan öppna rätt bra och kan ta sig till piken och blir inte enkelt att plocka ner då, Marcus låter också väldigt uppåt.
nr 7 blir favorit och den skall gå med skor ff gg i karriären, 3 år förvisso snart 4. Den här favoriten synar jag. Jag gillar även
nr 11 som vann på ett övertygat vis senast förvisso med barfota balans men intrycks mässigt så visar han sin höga kapacitet, skor skall inte vara så stor skillnad tror tränaren. Passa även jätteskrällen
nr 9 som har höga toppar när han är på humör.
Nr 14 är också bra men slår inte 4an på start säger Marcus.
avd5. Andre Eklund tror på god spets och slut chans och visst kommer han till spets utan större strid så är det troligen en vettig chans, scenario två är väl att
nr 1 håller upp, skulle det bli körning så passa draget
nr 2 som skall testas i en jänkarbike ff gg. Peter har dock en vass häst men som vunnit från spets enbart, blir det fart i loppet kommer han säkert knäppa allt till slut så han åker ändå med i lappen.
Deep Sea har hög kapacitet och fick visa det senast kanske har man kommit rätt på det nu, (loppet är som sagt öppet)
avd6. Kör utgång på
Diamanten som normalt är huvudet högre, täta starter ? vanlig vagn nu ? bakom kryllar det av roliga drag.
avd7. Kör även utgång på
raldemar som flög fram senast, första över kort men kan gynnas av eventuell hård körning, är en nästgångare så kör även utgång. Bakom kryllar det av roliga drag,
nr 6 tar troligen spets men det kan kosta att nå dit och trötta ben till slut.
Bo C är värst emot Raldemar som det känns,
Zio Tom J körs av skicklige Thomas U ff gg. passa även
nr 2 som ser fin ut för dagen och
nr 1 som skall köras med helstängt huvudlag och missar sällan spets, Adrian kör så länge lampan lyser?
Demolition man gillar jag och den har fin fart.
Så här spelar jag:
https://www.jokersystemet.se/t/ohArgJEKuDsF
God tur!