Visa ett inlägg
Gammal 2010-10-05, 15:03   #1
lieht
 
liehts avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 255
Sharp$: 745


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Neftekhimik - Magnitogorsk


Vet inte om man ska kalla detta en rek eller ett tips, ni får avgöra!

Pick: Over 5.5 Result: Pending
Stake: 5/10 Odds: 2.08
Bookmaker: Pinnacle
Posted: Today, 11:36

Postade denna på bloggen vid 11-tiden, ni som var inne på chatten vet att jag var orolig för oddsändringarna, nu har de gått ett par timmar sen jag la upp spelet och oddset har droppat till 1.93.

Jag gillar överspelet här, jag skrev en liten write up om förra matchen i dagboken, de har spelat 5 hemma matcher denna säsongen, 4 har gått över, och en under, 1-1 mot Vityaz som var en lack of motivation match som sagt.

4-3 mot Dynamo, 5-4 Avtomobilist, 4-2 mot Traktor, 3-4 mot Salavat. De snittar runt 4 mål per match hemma. Bortalaget Magnitogorsk har spelat 4 borta matcher, varav 2 har gått över. Dock har de gjort 5, 4, 3, 3 mål i matcherna. De mot samma lag som Neftekhimik mött, (Förutom Kazan).

Gillar inte att gå på historik när jag spelar totals, speciellt inte i KHL. De här lagen mötte varandra 2 gånger i preseason dock, båda matcherna slutade över. (3-5, 5-2).

Som alltid i KHL, så gör storlagen ifrån sig sämre mot sämre motstånd, och bättre mot bättre motstånd. Mål kommer det bli och sett till vad dom snittar nu så gillar jag överspelet. Oddsen har som sagt gått ner, men jag gillar spelet ändå.

Ett tips snarare än en rek.
lieht är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat