Visa ett inlägg
Gammal 2019-12-25, 12:00   #5
Stekel

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Har deklarerat tv-system idag med spikarna i slutet.

I V75-6 tror jag 14 Narold Vox upprepar segern från 2016 i samma lopp. För de som går utanför de 3 streck som "alla andra" tar här så är 12 Zorro Swing väldigt borttappad idag. Vann denna omgång förra året och var trea året innan.

I V75-7 hade jag tänkt att gå på 6 Global Well Off som jag inte trodde skulle bli så hårt lirad. Nu verkar den bli väldigt klar favorit och efter lite lopparkiv hittade jag ett mycket vassare motbud. 2 Saxoi radar (undantaget senast då han inte kan ha varit kry) upp fina insatser och är ordentligt spelvärd på sina 5%! Den här skickade man ut i Harpers 2017, bara det säger väl en hel del om kapaciteten. Med lite bättre klaff och vägval på sistone så hade han stått med tre raka ettor i raden inför dagens lopp. Känslan är att han behöver ett lopp typ rygg ledaren och slut för att riktigt göra sig gällande. Men med läge och hygglig startsnabbhet så står han också bra till för att få just det loppet idag. Kollade efter bookie-odds och blev både besviken och positivt överraskad då han stod listad för låga 6,50 på den. Ett tecken på att man är rätt ute alltså med denna lågt streckade kuse!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat