Visa ett inlägg
Gammal 2019-12-26, 10:06   #18
valo

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 4209
Standard

Spekulation lopp för lopp - avdelning skrällar...nå'n måste ju göra det också.
1: Bugatti Brick. Kontio i ledning och han brukar högst ogärna släppa.
2: Jesper Trot. Gick väldigt bra till slut senast. Gör bra lopp hela tiden och blir inte förvånad om den vinner. Tuff typ och Anders trivs med den.
3: Sevilla. Om den håller ledningen tror jag inte Lövgren släpper. Den är ju stark.
Ginny Weasley. Spikade den senast med bra spår som anledning. Vad hände? Hamnade sist men knäppte hela gänget i alla fall. 5-stjärnig prestation!
4: Sir Henry P. Hill. Ofta underskattad men har sprungit från dom förr. Ska gå med skor för första gången på länge men en av 3-4 som kan vinna. Westholm kör dock inte, - lite frågetecken där alltså. Men - ett inte alltför starkt gäng kan jag tycka. Kanske Antonio Trot får dra lasset och någon annan tar det? Om nu inte Sir Henry är i form, då går den direkt.
5: Giant Shadow. Ingen skräll men ett bra spikförslag om man vill fälla streckfavoriten.
Jag spikar till just nu 22%. Vilket rens på en bra häst!
6: Digital Ink. Bra senast och knappast sämre idag. GT till spets? - men finns det form där så det räcker? Reckless blir låset - farlig vid högt tempo.
7: Chapuy. Tror inte folk riktigt fattat vilken fin springare Åke fått fram. Åke räds inte att attackera för ledning. Troligen hans enda chans.
Samtliga med på min kupong. Favvisar får andra diskutera.

Lycka till!
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat