Tankarna..
https://www.jokersystemet.se/t/h8gU74bDFFqW
avd1. Knepigt läge för favoriten
nr 6 min etta går till
Ingbest som är snabb ut och är troligen före favoriten i starten, känslan säger att man får ett bra lopp, jag spelar med denne som en utgång. Hästen är riktigt bra när han är i ordning och senast han möte favoriten fick han gå utvändigt om denne och gav sig motvilligt i striden, vinner flera metrar i starten på sin startsnabbhet och kan ha nytta av detta i loppet. En fräck spik!
avd2. Här tippar jag en jätteskräll etta och utgång
nr 10, Göran lovade seger tidigt i veckan, han förstod inte varför spelarna glömt honom, det var många saker som inte hade stämt innan med sikte på detta och han kan rekord sänka flera sekunder säger Göran. Jag vinner detta normalt utan att riktigt ha koll på motståndet. 3 proc på nr 10.
avd3. En trio sticker ut, jag gillar
Wilhem som troligen får loppet kört i halsen, en bra häst och procenten kan man inte klaga på.
Lås på 7-4-2
avd4. Jag köper inte snacket kring stora favoriten jag vill passa på att varna för
nr 12 som är minst lika bra häst och idag kommer man köra för seger, passa även skrällen
nr 10 där man låter mycket nöjda inför detta och dessa två ger favoriten en match om segern till lägre proc.. bakom dessa är loppet öppet, jag bränner på med några fler roliga skrällar ifall att skräll låset inte håller. (utgångs låset 12-10)
avd5. Draget har sätt spänstigare ut än på länge
nr 9 och är riktigt bra för klassen, klaffar det med positionerna så är jag övertygad om att man är långt framme här. motbudet är
2 Denai som troligen blir omgångens stora skrik. bakom dessa är det vidöppet. Jag bränner även på med några roliga skrällar baktill om min A duo inte håller..
avd6. favoriten
8 är bästa hästen och vinner troligen utan strul,
nr 6 är stark och bra när man får smyga med på rulle, kan till ok med vara den som övertar spets i ett andra skede, passa också skrällen
Höwings Venus som alltid har en pollet till slut. En vass trio..
avd7. Här kommer omgångens bästa drag till låga 15 proc , kan bli spets och slut hämta ut..
7 Bravo Revansch med Lars Kolle provar fram direkt och kan vara den som övertar spets i första eller andra skedet. Visat knallform på slutet
DD1. 8
DD2. 7
* 400
DD1. 6-7
DD2. 7
*100
God tur! / Klanke